Так, грецький філософ Платон вважав, що пам'ять подібна до воскової пластини, на якій утворюється відбиток твердого предмету. Як поверхня воскової пластини з часом розгладжується, так і відбитки різних подій стираються з пам'яті з плином часу. Греки так обожнювали пам'ять, що в їхній міфології з'явилася богиня пам'яті - Мнемозіда. Від її імені походить заняття "мнемонічні прийоми", тобто прийоми кращого запам'ятовування.
Завдання: Проаналізуйте, як складати карти пам'яті за певний період, малюнок 25 на сторінці 89 підручника. Зверніть увагу, які основні компоненти тут виявлені, чому надається перевага.
Такі карти доцільно створювати під час підготовки до іспитів, коли вам доводиться опановувати великі обсяги навчального матеріалу. Для цього роблять конспект, що складається з певних визначень та цитат, на які треба звернути увагу при запам'ятовуванні.
Як створювати карти пам'яті?
У центрі аркуша намалюй (права півкуля) символ теми. Від центрального символу проведи лінії над якими напишеш (ліва півкуля), чи намалюй ключові поняття, що стосуються даної теми. Написи мають бути дуже короткими, лаконічними, писати краще друкованими літерами, такий текст краще читати і запам'ятовувати. Кожна лінія може мати розгалуження, необхідні для розкриття конкретного поняття. Для створення карти використовуй різні кольори - це сприяє кращому запам'ятовуванню, стимулює інші мозкові процеси. Під час створення таких карт ти повинен усвідомити, що деякі терміни і поняття пов'язані не лише з центральною темою уроку, але і між собою. Такі зв'язки позначай стрілками різного кольору і форми. Можеш застосувати геометричні фігури.
Завдання: На сторінці 90 підручника, розгляньте практичне завдання "Підготовка до іспитів", як розвивати пам'ять та увагу. Прокоментуйте таблицю 6. Що треба для того, щоб успішно скласти іспити і потрібне запам'ятати.
Опрацювати параграф 13. Практичне завдання на сторінці 90.
Приєднуйтеся за посиланням на онлайн - урок https://meet.google.com/kbe-aeuc-gtg
ТЕМА: Контрольна робота
1. З даного переліку виберіть чинник, що найбільше впливає на розвиток особистості
а) стан повного фізичного, психічного і соціального благополуччя;
б) рівень духовного розвитку;
в) умови, в яких вона розвивається;
2. Цінності, це -
а) важливий етап духовного розвитку людини;
б) власні пріоритети людини, за допомогою яких вона оцінює будь - що в житті;
в) довіра, самоповага, толерантність;
3. Потреби, це -
а) особисті пріоритети людини;
б) те, що необхідно людині для нормального життя і розвитку;
в) поведінка, бажання, певні рішення;
4. Пірсинг, це -
а) пластична операція на руках;
б) введення в термальний шар шкіри чорнила;
в) проколювання різних частин обличчя і тіла;
5. Ознаки людської краси, це -
а) фізична і соціальна незалежність;
б) біосоціальний характер середовища;
в) розвинений інтелект, емоційна краса, духовна і соціальна манера поведінки;
6. З даного переліку виберіть чинники, які допомагають зосередитися
а) розумові перевантаження і стреси;
б) тиша, висока мотивація, регулярні перерви;
в) комплекс фізичних вправ різної складності;
7. Визначте принципи запам'ятовування
а) асоціації, уява, порядок, логіка, повторення вивченого;
б) помірність, різноманітність, збалансованість;
в) регулярні перерви, швидке читання;
8. Стать, це -
а) категорія біологічна і зумовлена структурою генів;
б) визначає риси поведінки для підлітків;
в) певна тендерна політика;
9. Гендерні стереотипи, це -
а) правила поводження чоловіка та жінки в суспільстві;
б) спрощені уявлення про те, як мають поводитися люди різної статі;
в) певний процес розвитку взаємовідносин в суспільстві;
10. Основні шляхи ВІЛ - інфікування, це -
а) через кров, використані шприци, від хворої матері до дитини;
б) через постільну білизну, речі особистої гігієни;
в) через контакти в громадських місцях;
ПОЯСНІТЬ
1. Чому небезпечні пірсинг і татуювання;
2. Як досягти життєвої мети?
3. Чим відрізняється врода і мода?
4. Як навчитися володіти собою?
Контрольна робота
Тестові завдання
1. Очищення питної води здійснюється на ...
а) водозабірних станціях;
б) санітарних станціях;
в) поблизу гідротехнічних споруд;
2. У чистому атмосферному повітрі азоту міститься ...
а) 51 %;
б) 28 %;
в) 78 %;
3. Найвідомішим супер токсикантом в хімічному забрудненні атмосфери є ...
а) синтетичні матеріали;
б) діоксини;
в) вуглеводні сполуки;
4. Основними забруднювачами атмосфери є ...
а) транспорт і промислові підприємства;
б) гідротехнічні споруди;
в) вплив людського фактору;
5. Гербіциди, це препарати для ...
а) боротьби з комахами;
б) боротьби з гризунами;
в) знищення бур'янів;
6. Найбільшими забруднювачами літосфери є ...
а) промислові об'єкти;
б) гірничодобувна промисловість;
в) транспорт;
7. Правоохоронні органи України, це -
а) комерційні структури;
б) поліція, суд, адвокати, прокурори;
в) інвестиційні структури;
8. Правопорушення, це -
а) визначені законом дії, стосовно порушників;
б) певні судові процедури;
в) вчинки людей, які порушують Конституцію держави;
9. Торгівлю людьми та дитячу безпритульність відносять до ...
а) соціальних небезпек;
б) політичних суперечок;
в) криміногенних ситуацій;
10. Головними небезпеками мережі Інтернет є ...
а) булінг ( знущання );
б) інформаційні технології;
в) веб - сторінки;
ПОЯСНІТЬ
1. В чому проявляється небезпека тероризму ?
2. Проблеми дитячої бездоглядності та безпритульності.
3. Як не стати жертвою торгівлі людьми ?
Немає коментарів:
Дописати коментар