Основи здоровя 6-А клас

                                                               2021 - 2022 навчальний рік

                                                                     Дистанційне навчання

Дата 1 листопада 2021 рік     Понеділок

ТЕМА:  Правила купівлі, обробка і зберігання харчових продуктів.

 Пояснення: 

    Якість продуктів у кожній державі контролюють спеціальні служби. В магазинах, на ринках, на спеціально обладнаних торгівельних майданчиках усі продукти мають сертифікати якості. На стихійних ринках контролю немає, і купувати будь - які продукти тут дуже ризиковано.

                  За яких умов продукти можуть спричинити харчові отруєння?

   Найчастіше таке трапляється, коли вживають:

       -- продукти, термін реалізації яких минув;

       -- продукти, які неправильно зберігали чи обробляли;

       -- продукти, куплені на стихійних ринках;

       -- продукти з пошкодженою упаковкою, уражені гниллю чи пліснявою;

       -- отруйні гриби чи ягоди;

       -- консерви зі здутими кришками чи помутнілим вмістом;

       -- алкогольні напої;

 Найтяжчі харчові отруєння спричиняюють отруйні гриби. Смертельно небезпечними також можуть бути старі гриби і гриби, що змінили свої властивості і стали отруйними. Таких грибів через забруднене довкілля, зявляється дедалі більше в наших лісах. Навіть найкращі гриби не є незамінним продуктом харчування. Тому ніякі гриби не збирайте.

   Завдання:  Розгляньте малюнок 15 підручника стр. 44 і запамятайте 4 дії, які допоможуть тобі уникнути мікробного забруднення продуктів:  мити, розділяти, охолоджувати, нагрівати.

                                                 Про що розповідає упаковка?

  Напевно, тобі не раз доводилося купувати продукти в упаковках: цукерки, печиво, морозиво. То що ж треба зробити перед тим, як спробувати цей продукт? Слід уважно роздивитися упаковку і знайти на ній усі необхідні відомості. Відсутність будь-якої обовязкової інформації свідчить про те, що продукт підроблений або неякісний. Вживати його небезпечно.

   Завдання: Розгляньте малюнок 16 у підручнику на сторінці 45  Обовязкові відомості, які зазначають на упаковці харчових продуктів. Візміть до уваги всі складові компоненти упаковки і зумійте вміло застосувати їх у житті.

                                              Як діяти у випадку харчового отруєння?

  Нудота, блювання, біль в животі, пронос, раптова слабкість, запаморочення, підвищена температура тіла, що зявляється через 1-4 години після вживання неякісного харчового продукту, можуть бути ознаками харчового отруєння.

   За допомогою крос - тесту навчись правильно надавати першу допомогу при харчовому отруєнні  сторінка 46 підручника.

                                                 Опрацювати параграф 8

https://www.youtube.com/watch?v=0Ld5-yMFUeM


 Дата  31 січня 2022 рік    Понеділок

ТЕМА:           Спілкування і здоров'я.  Засоби комунікації.

Пояснення:  Людям необхідно розвивати навички комунікації, які ще називать навичками ефективного спілкування. Адже ті, хто вміє спілкуватися, почуваються менш самотніми, більш благополучними іщасливими, ніж ті, хто не має добре розвинених соціальних навичок. Найважливішими навичками комунікації є:  уміння розпочати спілкування, розуміти і використовувати "мову жестів", активно слухати, уникати непорозумінь.

                                                     Як розпочати спілкування?

   Спершу треба встановити невербальний контакт. Щоб тебе помітив друг, ти помахаєш йому рукою, плесниш по спині чи обіймеш за плечі. До вчителя чи директора школи просто підійдеш і станеш перед ним. Коли співрозмовник подивиться тобі у вічі, невербальний контакт встановлено. Відтак встановлюєш невербальний контакт і ти, найчастіше за допомогою вітання.

   Завдання: Розпитай у дідуся чи бабусі як люди передавали різні повідомлення одне одному, коли не існувало почтової служби?  Які засоби комунікації були доступні у дитинстві твоїм батькам?  Назви якнайбільше сучасних засобів комунікації.

   Отже, спілкування - це обмін думками, почуттями, враженнями. Воно відбувається не лише між тими, хто бачить одне олного, а й хто спілкується по телефону, чи за допомогою почти.

                                                   Навички активного слухання

   Уміння слухати - не менш важливе, ніж уміння говорити. Той, хто слухає, є активним учасником розмови. Він слухає уважно, дивиться на співрозмовника, намагається все зрозуміти, переймається його почуттями. Він підбадьорює співрозмовника, але не перебиває його, не відволікається і не змінює тему розмови. Якщо чогось не зрозумів, намагається це уточнити, висловлє свою точку зору, уважно вислухавши співрозмовника.

   Завдання:  Проаналізуйте таблицю 7 підручника, сторінка 110, визначте вербальні та невербальні ознаки спілкування, встановіть між ними риси подібності та відмінності.

                                                   Як уникати непорозумінь?

   Непорозуміння - це помилки у спілкуванні. Щоб уникнути їх запамятай правило:                   "Відповідність.  Конкретність. Уточнення"

     Відповідність - важливо, щоб твої слова відповідали виразу твого обличчя, міміці, жестам. Наприклад, якщо тобі сумно, але ти говориш про це з усмішкою, співрозмовник може подумати, що ти жартуєш і не повірить тобі.

     Конкретність - точне виконання будь - якої справи. Скажімо, ви домовилися, що товариш завтра зателефонує тобі, ти з самого ранку чекав на його дзвінок і залишився незадоволеним, що він не виконав своє завдання.

     Уточнення - уміння ставити уточнювальні запитання, поліпшує якість спілкування. Якщо ти комусь щось розповідаєш або пояснюєш, запитай, чи все він розуміє. І навпаки, якщо тобі щось пояснюють чи розказують не соромся перепитати те, що не зрозумів.

                                                Опрацювати параграф 19

             https://meet.google.com/pjj-tgry-siw      Відеоурок

                                   Заходьте за посиланням згідно розкладу уроку

Дата  7 лютого 2022 рік      Понеділок

ТЕМА:        Стилі спілкування, манера спілкування. Тренінг упевненої поведінки

Пояснення:   Трапляться ситуації, в яких буває складно відмовитися від чогось, чи попросити в когось про послугу. У таких ситуаціях люди говорять по різному:

       -- пасивно (нехтуть власними інтересами і за будь - яку ціну намагаються уникнути конфлікту;

       -- упевнено (відстоюють себе у такий спосіб, щоб не ображати інших;

       -- агресивно (намагаються відстояти лише власну точку зору, незважаючи ні на що;

   Завдання:  Прочитай ситуацію та відповідні варіанти поведінки сторінка 113 підручника. Яку манеру поведінки описано у кожному варіанті?  Як би ти вчинив у подібній ситуації?  Чи траплялося подібне у твоєму житті?

   Пасивні люди не вміють захистити себе і зазвичай не можуть нікому відмовити, навіть якщо пропозиція невигідна для них, а то і небезпечна. вони легше піддаються впливу реклами і оточення, більше ризикують потрапити в залежність від психоактивних речовин, стати жертвою шахраїв. Агресивні люди намагаються відстояти власну точку зору, незважаючи на інтереси та почуття інших. Вони нехтують ввічливістю, вдаються до погроз, лайки та фізичної сили. Через це їх не люблять, бояться, стороняться і можуть звинуватити навіть в тому, чого вони не робили.

   Упевнена поведінка - це вміння домовлятися з урахуванням інтересів усіх сторін, здатність ввічливо відмовитися від того, що не підходить, і рішуче - від того, що може бути небезпечним. Упевнену поведінку ще називають гідною, інтелігентною або самостверджувальною. Іноді її плутають з агресивною. Але ці стилі спілкування такі різні як Сонце і Вітер у байці Езопа.

                                 Прочитайте її і проаналізуйте, сторінка 114

   Хоч у деяких випадках доречно виявити пасивність, а іноді доводиться реагувати і агресивно, упевнена манера спілкування є найкращою у більшості життєвих ситаацій.

   Завдання:  За допомогою таблиці 8 сторінка 116 підручника назвіть позитивні і негативні наслідки різних стилів спілкування, для себе визначте вербальні та невербальні ознаки кожного стилю спілкування.

                                      Тренінг упевненої поведінки, його переваги/

   Навичок упевненої поведінки набувать в прцесі тренування. За допомогою наступного завдання закріпи ці навички у трьох типових ситуаціях, коли треба відмовитися від небажаної пропозиції, попросити про послугу і висунути справедливу вимогу. Використай для цього малюнок 39, сторінка 117 підручника.

                                                      Опрацювати параграф 20


Дата  4 квітня 2022 рік

Тема:      Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі

Пояснення:  У разі виникнення пожежі негайно залиш місто пожежі та повідом про неї дорослих або зателефонуй за номером 101.
Пам'ятай! 101 - номер телефону пожежної охорони.

                                         Що робити у випадку пожежі ?
    У разі виникнення пожежі проводиться евакуація - організований вихід усіх людей з небезпечного місця на вулицю, за планом евакуації. Із приміщення, де сталася пожежа, слід виходити швидко, але без зайвої метушні та паніки. Якщо виникла пожежа і дорослих не має вдома, не панікуй, а швидко вийди з приміщення на свіже повітря в безпечне місце. Не можна користуватися ліфтом, оскільки під час пожежі він може вимкнутися. Захищай органи дихання від отруйних газів та диму. Якщо можеж, допоможи вийти з приміщення тим, хто потребує твоєї допомоги. Якщо ти знаєш, що хтось не може самостійно вийти з будинку, повідом про це дорослих і пожежних.

                                         Захист органів дихання в зоні пожежі
      Оскільки при пожежі небезпеку становить не лише відкрите полум'я, а й токсичні гази, що виділяються при горінні, то особливу увагу слід приділити захисту органів дихання.
     Перш за все, небезпечним є чадний газ. Адже в сучасих оселях використовується багато синтетичних та полімерних матеріалів. При горінні вони виділяють особливо отруйні сполуки. Іноді достатньо декількох вдихів таких токсичних газів, щоб з непритомніти. Тому, якщо ви відчуєте запах диму, пам'ятайте: чадний газ легший за повітря і піднімаєтьсяв гору. Треба затулити рот і ніст будь якою тканиною і сповсти на підлогу не підіймаючи голови. За можливості слід намочити тканину, якою ви захищаєте органи дихання.
         
                         Опрацювати параграф  28    проаналізуй завдання 1 і 2 на стр. 161
                                                                         повторити параграф 24


https://www.youtube.com/watch?v=U-APYxkW2zo     Заходьте за посиланням


Дата  11  квітня 2022 рік

Тема:                       Види небезпечних промислових об'єктів.
                         Дії школяра під час виникнення аварійних ситуацій

Пояснення:  В Україні щорічно виникають надзвичайні ситуації природного та техногенного характеру, внаслідок яких гинуть люди, а матеріальні збитки сягають мільярдів гривень. Сьогодні у багатьох областях України я звязку з небезпечними природними явищами, аваріями та катастрофами стан характеризується як надзвичайно складний.

                                 Види надзвичайних ситуацій техногенного характеру:

    - транспортні аварії ( катастрофи );
    - пожежі вибухи, загроза вибухів;
    - аварії з викидом ( загрозою викиду ); хімічно - активних та біологічно - небезпечних                   речовин;
    - аварії з викидом радіоактивних речовин;
    - раптове обвалення будівель або споруд;
    - аварії на електроенергетичних системах;
    - аварії в комунальних системах життєзабезпечення;
    - аварії на очисних спорудах;
    - гідродинамічні аварії;

                   Дії школяра під час виникнення аварійних ситуацій на підприємстві

    У комплексі заходів щодо захисту населення під час надзвичайних ситуацій важливою є організація своєчасного оповіщення. Це є завданням органів цивільної оборони. Завивання сирени, переривчасті гудки на підприємствах, сигнали громадських транспортних засобів означають попереджувальний сигнал " Увага всім "
       
                                          Дії при сигналі " Увага всім "

    За цим сигналом слід увімкнути радіо для прослуховування термінових повідомлень. Інформація передається протягом 5 хвилин після подачі звукових сигналів. Вислухавши це повідомлення, кожен повинен діяти без паніки і метушні, відповідно до отриманих вказівок. Пам'ятайте, за надзвичайних умов важлива кожна хвилина.
                 
                        Повідомлення передаються в разі виникнення(  або загрози )

      - аварії на радіаційно небезпечному об'єкті;
      - аварії на хімічно небезпечному об'єкті;
      - землетруси або цунамі;
      - повені або катастрофічні затоплення;
      - повітряна небезпека;
      - хімічне зараження;

                      Кожен громадянин має знати дії при сигналі " Увага всім "

                                   Опрацювати параграф 29   виписати в зошит   Підручні засоби
                                                                                   самозахисту  стр. 165
                                                                                   повторити  25

      https://meet.google.com/kbe-aeuc-gtg      Заходьте за посиланням на онлайн - урок

 Дата 18 квітня 2022 рік 

 Тема:   Пожежна охорона.    Профілактика пожеж.    План евакуації з будинку.

 Пояснення:                      Що таке пожежна охорона ?

                         Пожежна охорона - це сукупність створених у встановленому порядку органів                               управління, підрозділів та організацій, призначених для організації                                                 профілактики пожеж, їх гасіння та здійснення аварійно - рятувальних робіт.

     При Міністерстві внутрішніх справ існує усправління пожежної охорони ( УПО ) і його органи на місцях. До складу УПО входить Державний пожежний нагляд. Функціями якого є:

- здійснення контролю за станом пожежної безпеки;
- розобка і погодження протипожежних норм і правил та контроль їх виконання на об'єктах народного господарства;
- проведення рослідування і облік пожеж ;
- організація протипожежної профілактики;

    Одним із документів, наявність якого завжди перевіряє пожежний інспектор є план евакуації з приміщення на випадок пожежі.
   На ньому жображено план приміщення, де позначено всі двері, сходи, стрілками показано шляхо евакуації до основних запасних виходів. Також позначені місця знахлдження вогнегасників, конопок поженої сигнализації, телефонів за якими треба викликати пожежних.

   ЗАВДАННЯ:  Розглянь план евакуації зі своєї школи. Запамятай основні правила евакуації при пожежі. Виконуй їх чітко і правильно. Дотримуйся всіх правил евакуації.

                                Опрацюйте параграф 27   пвторити параграф 17

https://meet.google.com/kbe-aeuc-gtg      Заходьте за посиланням на онлайн - урок

Дата  25 квітня 2022 рік

Тема:      Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі

Пояснення:  У разі виникнення пожежі негайно залиш місто пожежі та повідом про неї дорослих або зателефонуй за номером 101.
Пам'ятай! 101 - номер телефону пожежної охорони.

                                         Що робити у випадку пожежі ?
    У разі виникнення пожежі проводиться евакуація - організований вихід усіх людей з небезпечного місця на вулицю, за планом евакуації. Із приміщення, де сталася пожежа, слід виходити швидко, але без зайвої метушні та паніки. Якщо виникла пожежа і дорослих не має вдома, не панікуй, а швидко вийди з приміщення на свіже повітря в безпечне місце. Не можна користуватися ліфтом, оскільки під час пожежі він може вимкнутися. Захищай органи дихання від отруйних газів та диму. Якщо можеж, допоможи вийти з приміщення тим, хто потребує твоєї допомоги. Якщо ти знаєш, що хтось не може самостійно вийти з будинку, повідом про це дорослих і пожежних.

                                         Захист органів дихання в зоні пожежі
      Оскільки при пожежі небезпеку становить не лише відкрите полум'я, а й токсичні гази, що виділяються при горінні, то особливу увагу слід приділити захисту органів дихання.
     Перш за все, небезпечним є чадний газ. Адже в сучасих оселях використовується багато синтетичних та полімерних матеріалів. При горінні вони виділяють особливо отруйні сполуки. Іноді достатньо декількох вдихів таких токсичних газів, щоб з непритомніти. Тому, якщо ви відчуєте запах диму, пам'ятайте: чадний газ легший за повітря і піднімаєтьсяв гору. Треба затулити рот і ніст будь якою тканиною і сповсти на підлогу не підіймаючи голови. За можливості слід намочити тканину, якою ви захищаєте органи дихання.
         
                         Опрацювати параграф  28    проаналізуй завдання 1 і 2 на стр. 161
                                                                         повторити параграф 24
https://meet.google.com/kbe-aeuc-gtg      Заходьте за посиланням на онлайн - урок

https://www.youtube.com/watch?v=U-APYxkW2zo


Дата  2 травня  2022 рік

Тема:                       Види небезпечних промислових об'єктів.
                         Дії школяра під час виникнення аварійних ситуацій

Пояснення:  В Україні щорічно виникають надзвичайні ситуації природного та техногенного характеру, внаслідок яких гинуть люди, а матеріальні збитки сягають мільярдів гривень. Сьогодні у багатьох областях України я звязку з небезпечними природними явищами, аваріями та катастрофами стан характеризується як надзвичайно складний.

                                 Види надзвичайних ситуацій техногенного характеру:

    - транспортні аварії ( катастрофи );
    - пожежі вибухи, загроза вибухів;
    - аварії з викидом ( загрозою викиду ); хімічно - активних та біологічно - небезпечних                   речовин;
    - аварії з викидим радіоактивних речовин;
    - раптове овалення будівель або споруд;
    - аварії на електроенергетичних системах;
    - аварії в комунальних системах життєзабезпечення;
    - аварії на очисних спорудах;
    - гідродинамічні аварії;

                   Дії школяра під час виникнення аварійних ситуацій на підприємстві

    У комплексі заходів щодо захисту населення під час надзвичайних ситуацій важливою є організація своєчасного оповіщення. Це є завданням органів цивільної оборони. Завивання серени, переривчасті гудки на підприємствах, сигнали громадських транспортних засобів означають попереджувальний сигнал " Увага всім "
       
                                          Дії при сигналі " Увага всім "

    За цим сигналом слід увімкнути радіо для прослуховування термінових повідомлень. Інформація передається протягом пяти хвилин після подачі звукових сигналів. Вислухавши це повідомлення, кожен повинен діяти без паніки і метушні, відповідно до отриманих вказівок. Пам'яматайте, за надзвичайних умов важлива кожна хвилина.
                 
                        Повідомлення передаються в разі виникнення(  або загрози )

      - аварії на радіаційно небезпечному обєкті;
      - аварії на хімічно небезпечному обєкті;
      - землетруси або цунамі;
      - повені або катастрофічні затоплення;
      - повітряна небезпека;
      - хімічне зараження;

                      Кожен громадянин має знати дії при сигналі " Увага всім "

                                   Опрацювати параграф 29   виписати в зошит   Підручні засоби
                                                                                   самозахисту  стр. 165

                https://meet.google.com/kbe-aeuc-gtg      Заходьте за посиланням на онлайн - урок

              https://www.youtube.com/watch?v=ByXiGys9sH0


Дата 9 травня 2022 рік

Тема:                            Безпека руху велосипедиста.
                       Правила перевезення пасажирів на велосипеді.

 Пояснення:   У перекладі з латинської мови велосипед означає "швидкі ноги ".   Існує версія, що винахідником велосипеда був російський кріпосний Юхим Артамонов. Як свідчать архівні документи, у 1800 році в день святого Іллі Юхим Артамонов " був битий різками " за те, що їздив місто на дивовижному самокаті і лякав коней. Така двоколісна машина важила близько 30 кг, на ній можна перевозити було різний вантаж.
      У Європі винахідником влосипеда вважають німецького лісничого Драйса у 1813 році він удосконалив самокат, створивши перше велосипедне кермо.
     Нині велосипед як транспортний засіб, дуже маневрений і недостатньо стійкий, особливо при поворотах. До того ж, швидкість руху велосипедистів значно відрізняється від швидкості руху мотоциклів, автомобілів, тролейбусів, тобто основного транспортного потоку.

                                             Дорожні знаки для велосипедистів

   1. Дати дорогу;
   2. Проїзд без зупинки заборонено;
   3. Рух заборонено;
   4. Рух на велосипедах заборонено;
   5. Дорога для автомобілів;
   6. Велосипедна доріжка;
   7. Автомагістраль;
   8. Пішохідна зона;

                                              Сигнали маневрування велосипедиста

                         Для попередження велосипедист може подавати такі сигнали:

      - " Зупиняюсь " - праву руку піднімають вгору;
     - " Повертаю праворуч " - праву руку витягують горизонтально вбік і тримають 2-3 секунди;
     - " Обїжджають перешкоду ліворуч " - ліву руку витягують горизонтально вбік і тримають             2 - 3 секунди;


                     Опрацювати параграф 30    Проаналізуйте мал. 70  у підручнику  "Яким має бути одяг для велосипедної прогулянки?"      Повторити параграф  26.

                                                                                              Зворотний зв'язок

                                                                      Електронна почта        nikitchukoa@gmail.com         
                                                                               Пароль                              zxc  11220

    https://www.youtube.com/watch?v=iUOweV1NC2Y

https://meet.google.com/kbe-aeuc-gtg      Заходьте за посиланням на онлайн - урок

Дата  16 травня 2022 рік

Тема:                             Поведінка людей в екстремальних ситуаціях.   

Пояснення:                                 Що таке екстремальна ситуація?

                          Екстремальна ситуація - це дуже складні, із ризиком для життя і здоров'я людини обставини. Людину, яка потрапила в екстремальну ситуацію, можуть охопити певні почуття (страх, переживання, тривога).
                           Тривога - негативна емоція, що виражає відчуття невизначенності, очікування негативних подій. На відміну від причин страху, причини тривоги зазвичай не усвідомлюються, але вони допомагають людині уникати шкідливої поведінки.
                           Небезпека - це явища та процеси, що за певних умов здатні завдавати шкоди здоров'ю та життю людини, або системам, що забезпечують життєдіяльність людей.
                           Емоційна напруга - стан надмірної мобілізації фізіологічних функцій організму ( у першу чергу нервової системи), що виникає в умовах розв'язання важкого завдання або в небезпечній ситуації.
                            Страх - це внутрішній стан, зумовлений реальною загрозою. Страх - це первинна реакція людини на небезпеку. Саме страх дозволяє людині виживати в більшості випадків. За своєю силою він перевищує всі інші емоції. Також в екстремальних ситуаціях люди можуть впадати у відчай, паніку, або стресовий стан.
                            Відчай - це відсутність надії на кращу долю, або зневір'я в уникненні  якогось зла. Відчай - це страх без надії.
                            Паніка - це особливий емоційний стан, що виникає внаслідок нестачі інформації щодо незрозумілої ситуації та який виявляється в стихійних імпульсивних діях.
                            Стрес - система реакцій організму у відповідь на будь - яку висунуту до нього надзвичайну вимогу. Стрес - це відповідь на загрозу, реальну чи уявну. Будь - яка несподіванка, що порушує звичне життя, може стати причиною стресу. Але дуже небезпечним для людини є стан, який психологи визначили, як байдужість.
                            Байдужість - стан, коли людина втрачає віру, надію щодо змін на краще та віддає свою долю на волю випадку. Перестає боротися за життя, перебуває в "режимі очікування".

                                      Опрацювати  параграф 32    повторити 27 -28

https://meet.google.com/kbe-aeuc-gtg      Заходьте за посиланням на онлайн - урок

https://www.youtube.com/watch?v=-0aegQrvW3s


Дата 23 травня 2022 рік

Тема:                                                  Контрольна робота

         Тестові завдання:

             1. Безпека твого дому, це -
                 а) певний рівень твого благополуччя;
                 б) тепла оселя, зручні комунікації, твої рідні разом з тобою;
                 в) життєві навички людини;

             2. Здоров'я - це ....
                 а) стан повного фізичного, психічного і соціального благополуччя;
                 б) рівень духовного розвитку;
                 в) задоволення від насиченого подіями життя;

             3. Розпорядок дня - це ...
                 а) порушення прав дитини;
                 б) обмеження волі і свободи дитини;
                 в) виконання певних дій протягом дня в один і той же час;

             4. Скільки триває початкова стадія загорання ?
                 а) 5 - 8 хв;
                 б) 15 - 30 хв;
                 в) 45 - 50 хв;

              5. Що треба робити, коли на людині загорівся одяг ?
                 а) бігти і обливати себе водою;
                 б) зупинитися впасти і котитися;
                 в) накрити себе ганчіркою;

              6. Якщо на промисловому підприємстві сталася аварія, то повідомляють ....
                 а) сиреною цивільної оборони;
                 б) не повідомляють взагалі;
                 в) повідомляють через санстанцію;
              7. Велосипедисту необхідно розвивати....

                 а) увагу і мати швидку реакцію;
                 б) пам'ять і мислення;
                 в) вміло рахувати;

              8. До складових здорового способу життя належить ...
                  а) рухова активність, недосипання;
                  б) здоровий сон, недоїдання;
                  в) повноцінне харчування, здоровий сон, рухова активність;

                                                  ПОЯСНІСТЬ

          1. Як поділяються препарати побутової хімії за ступнем безпеки ?
          2. Як загасити пожежу на початковій стадії загорання ?
          3. Правила безпечного користування електрикою
          4. Як правильно дихати в зоні пожежі ?

                          
                                           Бажаю безпечно провести літні канікули

Немає коментарів:

Дописати коментар