Дата 19 січня 2024 рік
Тема: Спілкування і здоров'я. Стилі спілкування.
Пояснення: Спілкування (комунікація) - це обмін думками, почуттями, враженнями. Воно відбувається не лише між тими, хто бачить одне одного. Люди спілкуються телефонами за допомогою засобів комунікації, які постійно вдосконалюються.
Завдання: За допомогою малюнку 60 на сторінці 108 підручника, проаналізуйте як люди передавали повідомлення в різні часи. Назвіть якнайбільше сучасних засобів комунікації.
Методи комунікації
Вербально - розмова, презентація, смс - повідомлення, листівка.
Невербально - жести, міміка, положення тіла, інтонація.
Аналіз малюнку 61 на сторінці 109.
Наслідки різних стилів спілкування
Пасивне спілкування - такі люди не вміють захистити себе, вони легко піддаються впливу реклами та оточення, більше ризикують потрапити у залежність від інших, або стати жертвою шахраїв. Часто не контролюють себе.
Агресивне спілкування - люди намагаються відстояти власну точку зору, незважаючи на інтереси інших. Вони нехтують ввічливістю, вдаються до погроз та фізичної розправи. Через це їх інші бояться, не люблять і стороняться.
Упевнене спілкування - це вміння домовлятися з урахуванням інтересів усіх сторін, здатність ввічливо відмовитися від того, що не підходить і те, що може бути небезпечним. Таке спілкування ще називають гідним або інтелегентним.
Аналіз схеми на сторінці 110.
Як спілкуватися впевнено? Навичок упевненого (асертивного) спілкування набувають у процесі тренування.
Завдання: Розгляньте малюнок 62 на сторінці 111 і обговоріть, що слід робити, щоб поводитися упевнено.
Опрацювати параграф 18. Завдання на сторінці 110.
Приєднуйтеся за посиланням на онлайн - урок https://meet.google.com/kbe-aeuc-gtg
Дата 26 січня 2024 рік
Тема: Навички ефективного спілкування. Активне слухання,
Пояснення: Уміння слухати - не менш важливе, ніж уміння говорити. Ті, хто слухає, є активними учасниками розмови.
Завдання: Прокоментуйте малюнок 63. Ознаки активного слухання. Запам'ятайте: Вони слухають уважно, дивляться на співрозмовника, намагаються все зрозуміти, переймаються почуттями інших. Вони підбадьорюють співрозмовників, але не перебивають їх, не відволікають і не змінюють теми розмови.
Як спілкуватися в незнайомій компанії?
Кожен із вас може опинитися в незнайомій компанії. Наприклад, перейти до нової школи, записатися до спортивної секції чи художньої студії, поїхати до літнього табору, прийти на день народження до подруги. Та не всім вдається почуватися комфортно в даній ситуації.
Запам'ятайте: У незнайомій компанії важливо справити хороше враження на оточуючих. У цьому вам допоможуть поради психологів стосовно того, як долати невпевненість, як починати розмову, як підтримувати її, як коректно закінчити спілкування,
Опрацювати параграф 19. сторінки 112 - 114.
Приєднуйтеся за посиланням на онлайн - урок https://meet.google.com/kbe-aeuc-gtg
Дата 2 лютого 2024 рік
Тема: Навички ефективного спілкування. Як робити та приймати компліменти.
Пояснення: У спілкуванні дуже важливим є вміння робити та приймати компліменти. Робити комплімент - це вміння сказати щось приємне іншій людині, висловити свою симпатію. Таке вміння необхідне кожній вихованій людині.
Завдання: Проаналізуйте малюнок 65 на сторінці 115 підручника. Уміння робити та приймати компліменти. Чи робили ви компліменти своїм друзям? Чи виникали у вас труднощі в тому, щоб зробити комплімент, і при цьому не повторюватися? Чи приємно було отримувати вам компліменти? Як ви думаєте, важлива ця справа, чи ні?
Як безпечно спілкуватися в Інтернеті?
Для спілкування у віртуальному просторі треба використовувати ті самі навички ефективного спілкування, що і в реальному житті. Правила безпечного користування в Інтернеті важливі
Завдання: Прокоментуйте 10 порад безпечного Інтернету на схемі у підручнику, сторінка 116.
Опрацювати параграф 19. сторінки 115 - 116. Підготувати повідомлення про компліменти
Приєднуйтеся за посиланням на онлайн - урок https://meet.google.com/kbe-aeuc-gtg
Дата 8 березня 2024 рік
Тема: Контрольна робота
Тестові завдання
1. Яке спілкування називають вербальним ...
а) спілкування на природі; б) спілкування за допомогою слів; в) спілкування без слів;
2. З переліку вибрати засоби невербального спілкування ...
а) інтонація, слова; б) жести, міміка; в) письмо за допомогою слів;
3. Яке спілкування сприяє здоров'ю ...
а) позитивне; б) негативне;
4. Які ознаки негативного спілкування?
а) критикувати одне одного; б) спілкуватися ввічливо; в) поважати співрозмовника;
5. З переліку визначте навички ефективного спілкування
а) вживання слів - паразитів; б) ображати, критикувати; в) уміння уникати непорозумінь;
6. Визначте стилі спілкування ...
а) спокійне, агресивне, веселе; б) пасивне, агресивне, упевнене;
в) невпевнене, упевнене; байдуже;
7. Що таке соціальне здоров'я? ...
а) фізичне самопочуття людини; б) рівень інтелектуального розвитку;
в) взаємодія з іншими людьми та оточенням;
8. Назвіть вміння, необхідні для ефективного спілкування з однолітками ...
а) вміння слухати і говорити; б) кричати і наполягати на своєму;
в) критикувати інших;
9. Що таке "булінг"?
а) зустріч однокласників; б) рукостискання; в) цькування;
10. З переліку виберіть ознаки здорових стосунків ...
а) поважати один одного, вам весело; б) часто виникають непорозуміння;
в) ви не знаходите спільної мови з однокласниками;
11. З переліку виберіть ознаки недружніх компаній ...
а) обманюють, сваряться без причини; б) підтримують один одного; в) мають спільні інтереси;
12. Що таке конфлікти? ...
а) вербальне спілкування; б) зіткнення різних поглядів, або інтересів; в) пошук того, що об'єднує;
22 березня 2024 рік
Тема: Пожежна безпека оселі. Сучасна пожежна охорона.
Діти, попрацюйте в асинхронному режимі (самостійно)
Опрацюйте параграф 24. Запишіть в зошит причини виникнення пожеж, сторінка 144.
Дата 10 травня 2024 рік 6 клас
Тема: Контрольна робота
Тестові завдання
1. Як уникнути небезпеки ...
а) сквернословити, обманювати; б) треба бути дуже уважним і дисциплінованим;
в) від мене нічого не залежить;
2. Недружні компанії, це - ...
а) мають ватажка і жорсткі правила поведінки; б) дружать, спілкуються, поважають один одного; в) позитивно впливають на оточуючих;
3. Перша дія при загоранні електроприладів ...
а) засипати піском; б) знеструмити; в) залити водою;
4. Надзвичайна ситуація, це -
а) ситуація, що загрожує тільки життю людини; б) ситуація, що загрожує тільки довкіллю; в) ситуація, що загрожує життю багатьох людей, завдаючи значних збитків природі та людям;
5. З переліку виберіть правильне твердження. Булінг - це ...
а) весела компанія підлітків; б) моральне або фізичне насильство, агресія в будь - якій формі; в) спілкування з однолітками;
6. Оберіть правильний порядок дій щодо самоконтролю під час конфліктної ситуації ...
а) спочатку дій, а потім думай; б) зупинись, подумай, прийми рішення, дій;
в) швидко дій, не думай, дій рішуче.
7. Визнач, коли виникають конфлікти інтересів ...
а) коли виникають розбіжності поглядів та уподобань; б) виникають в результаті зіткнення інтересів оточуючих; в) змінення своїх поглядів та переконань;
8. Що таке конфліктогени ...
а) зіткнення поглядів та інтересів; б) зміна уподобань та смаків; в) слова або дії, які провокують чи розпалюють конфлікти;
9. Якщо виникла аварійна ситуація з водою треба ...
а) прочитати інструкцію; б) полагодити конструкції; в) перекрити відповідні вентилі і повідомити аварійні служби;
10. Визначте препарати побутової хімії, які відносять до четвертої групи ...
а) речовини, що спричиняють тяжкі отруєння; б) відносно безпечні речовини;
в) речовини, що викликають подразнення шкіри та опіки;
11. З переліку виберіть засоби захисту та спорядження рятувальників ...
а) захисний костюм, респіратор, дихальний апарат, захисні рукавиці, захисне взуття, сокира; б) поліетиленові пакети, відра, захисний костюм, респіратор;
в) захисне взуття, лопата, віник, захисні рукавиці;
12. Яким вогнегасником можна загасити будь - яку пожежу ...
а) порошковим; б) водопінним; в) газовим;
Немає коментарів:
Дописати коментар