Курс "Здоров'я, добробут та безпека" 6 клас

                                     Дистанційне навчання  2023 - 2024 навчальний рік

 Дата 19 січня 2024 рік

 Тема:     Спілкування і здоров'я. Стилі спілкування.

 Пояснення:   Спілкування (комунікація) - це обмін думками, почуттями, враженнями. Воно відбувається не лише між тими, хто бачить одне одного. Люди спілкуються телефонами за допомогою засобів комунікації, які постійно вдосконалюються.

   Завдання: За допомогою малюнку 60 на сторінці 108 підручника, проаналізуйте як люди передавали повідомлення в різні часи. Назвіть якнайбільше сучасних засобів комунікації.

                                                                  Методи комунікації

   Вербально - розмова, презентація, смс - повідомлення, листівка.
   Невербально - жести, міміка, положення тіла, інтонація.
                                                                                   Аналіз малюнку 61 на сторінці 109.

                                                  Наслідки різних стилів спілкування

   Пасивне спілкування - такі люди не вміють захистити себе, вони легко піддаються впливу реклами та оточення, більше ризикують потрапити у залежність від інших, або стати жертвою шахраїв. Часто не контролюють себе. 

   Агресивне спілкування - люди намагаються відстояти власну точку зору, незважаючи на інтереси інших. Вони нехтують ввічливістю, вдаються до погроз та фізичної розправи. Через це їх інші бояться, не люблять і стороняться.

   Упевнене спілкування - це вміння домовлятися з урахуванням інтересів усіх сторін, здатність ввічливо відмовитися від того, що не підходить і те, що може бути небезпечним. Таке спілкування ще називають гідним або інтелегентним.

                                                     Аналіз схеми на сторінці 110.

   Як спілкуватися впевнено?  Навичок упевненого (асертивного) спілкування набувають у процесі тренування.
   Завдання: Розгляньте малюнок 62 на сторінці 111 і обговоріть, що слід робити, щоб поводитися упевнено.

                           Опрацювати параграф 18.  Завдання на сторінці 110.

    Приєднуйтеся за посиланням на онлайн - урок         https://meet.google.com/kbe-aeuc-gtg

Дата 26 січня 2024 рік

 Тема:     Навички ефективного спілкування. Активне слухання,

 Пояснення:   Уміння слухати - не менш важливе, ніж уміння говорити. Ті, хто слухає, є активними учасниками розмови.

   Завдання: Прокоментуйте малюнок 63. Ознаки активного слухання. Запам'ятайте: Вони слухають уважно, дивляться на співрозмовника, намагаються все зрозуміти, переймаються почуттями інших. Вони підбадьорюють співрозмовників, але не перебивають їх, не відволікають і не змінюють теми розмови.
                                                   Як спілкуватися в незнайомій компанії?

   Кожен із вас може опинитися в незнайомій компанії. Наприклад, перейти до нової школи, записатися до спортивної секції чи художньої студії, поїхати до літнього табору, прийти на день народження до подруги. Та не всім вдається почуватися комфортно в даній ситуації.

   Запам'ятайте: У незнайомій компанії важливо справити хороше враження на оточуючих. У цьому вам допоможуть поради психологів стосовно того, як долати невпевненість, як починати розмову, як підтримувати її, як коректно закінчити спілкування,

                                 Опрацювати параграф 19.  сторінки 112 - 114.

    Приєднуйтеся за посиланням на онлайн - урок         https://meet.google.com/kbe-aeuc-gtg

Дата 2 лютого 2024 рік

 Тема:     Навички ефективного спілкування. Як робити та приймати компліменти.

 Пояснення:  У спілкуванні дуже важливим є вміння робити та приймати компліменти. Робити комплімент - це вміння сказати щось приємне іншій людині, висловити свою симпатію. Таке вміння необхідне кожній вихованій людині.

   Завдання: Проаналізуйте малюнок 65 на сторінці 115 підручника. Уміння робити та приймати компліменти. Чи робили ви компліменти своїм друзям?  Чи виникали у вас труднощі в тому, щоб зробити комплімент, і при цьому не повторюватися?  Чи приємно було отримувати вам компліменти? Як ви думаєте, важлива ця справа, чи ні?

                                           Як безпечно спілкуватися в Інтернеті?

   Для спілкування у віртуальному просторі треба використовувати ті самі навички ефективного спілкування, що і в реальному житті. Правила безпечного користування в Інтернеті важливі
   Завдання: Прокоментуйте 10 порад безпечного Інтернету на схемі у підручнику, сторінка 116.

  Опрацювати параграф 19.  сторінки 115 - 116. Підготувати повідомлення про компліменти

    Приєднуйтеся за посиланням на онлайн - урок         https://meet.google.com/kbe-aeuc-gtg


 Дата 8 березня 2024 рік

 Тема:                                                       Контрольна робота

                                                                     Тестові завдання

   1. Яке спілкування називають вербальним ...

           а) спілкування на природі;     б) спілкування за допомогою слів;       в) спілкування без слів;

   2. З переліку вибрати засоби невербального спілкування ...

             а) інтонація, слова;         б) жести, міміка;          в) письмо за допомогою слів;

   3. Яке спілкування сприяє здоров'ю ...

              а) позитивне;            б) негативне;
              
  4. Які ознаки негативного спілкування?

           а) критикувати одне одного;    б) спілкуватися ввічливо;      в) поважати співрозмовника; 

   5. З переліку визначте навички ефективного спілкування

            а) вживання слів - паразитів;     б) ображати, критикувати;    в) уміння уникати непорозумінь;

    6.  Визначте стилі спілкування ...

              а) спокійне, агресивне, веселе;       б) пасивне, агресивне, упевнене;

               в) невпевнене, упевнене; байдуже;

   7. Що таке соціальне здоров'я? ...

            а) фізичне самопочуття людини;        б) рівень інтелектуального розвитку;
           в) взаємодія з іншими людьми та оточенням;

   8. Назвіть вміння, необхідні для ефективного спілкування з однолітками ...

            а) вміння слухати і говорити;         б) кричати і наполягати на своєму;                
            в) критикувати інших;

   9. Що таке "булінг"? 

             а) зустріч однокласників;         б) рукостискання;         в) цькування;

   10. З переліку виберіть ознаки здорових стосунків ...

             а) поважати один одного, вам весело;            б) часто виникають непорозуміння; 
            в) ви не знаходите спільної мови з однокласниками;

   11. З переліку виберіть ознаки недружніх компаній ...

           а) обманюють, сваряться без причини;    б) підтримують один одного;     в) мають спільні інтереси;

   12. Що таке конфлікти? ...

              а) вербальне спілкування;         б) зіткнення різних поглядів, або інтересів;          в) пошук того, що об'єднує;

22 березня 2024 рік

Тема:  Пожежна безпека оселі. Сучасна пожежна охорона.

                          Діти, попрацюйте в асинхронному режимі (самостійно)

      Опрацюйте параграф 24.  Запишіть в зошит причини виникнення пожеж, сторінка 144.



Дата 10 травня 2024 рік                                                                                        6 клас

 Тема:                                                       Контрольна робота

                                                                     Тестові завдання

   1. Як уникнути небезпеки ...

           а) сквернословити, обманювати;    б) треба бути дуже уважним і дисциплінованим;  
           в) від мене нічого не залежить;

   2. Недружні компанії, це - ...

             а) мають ватажка і жорсткі правила поведінки;         б) дружать, спілкуються, поважають один одного;             в) позитивно впливають на оточуючих;

   3. Перша дія при загоранні електроприладів ...

              а) засипати піском;            б) знеструмити;        в) залити водою;
              
  4. Надзвичайна ситуація, це -

           а) ситуація, що загрожує тільки життю людини;    б) ситуація, що загрожує тільки довкіллю;      в) ситуація, що загрожує життю багатьох людей, завдаючи значних збитків природі та людям; 

   5. З переліку виберіть правильне твердження.  Булінг - це ...

            а) весела компанія підлітків;     б) моральне або фізичне насильство, агресія в будь - якій формі;    в) спілкування з однолітками;

    6.  Оберіть правильний порядок дій щодо самоконтролю під час конфліктної ситуації ...

              а) спочатку дій, а потім думай;   б) зупинись, подумай, прийми рішення, дій;     
              в) швидко дій, не думай, дій рішуче.

   7. Визнач, коли виникають конфлікти інтересів ...

            а) коли виникають розбіжності поглядів та уподобань;        б) виникають в результаті зіткнення інтересів оточуючих;         в) змінення своїх поглядів та переконань;
        

   8. Що таке конфліктогени  ...

            а) зіткнення поглядів та інтересів;    б) зміна уподобань та смаків;    в) слова або дії, які провокують чи розпалюють конфлікти;            

   9.  Якщо виникла аварійна ситуація з водою треба ...

             а) прочитати інструкцію;         б) полагодити конструкції;         в) перекрити відповідні вентилі і повідомити аварійні служби;

   10. Визначте препарати побутової хімії, які відносять до четвертої групи ...

             а) речовини, що спричиняють тяжкі отруєння;            б) відносно безпечні речовини; 
            в) речовини, що викликають подразнення шкіри та опіки;

   11. З переліку виберіть засоби захисту та спорядження рятувальників ...

           а) захисний костюм, респіратор, дихальний апарат, захисні рукавиці, захисне взуття, сокира;    б) поліетиленові пакети, відра, захисний костюм, респіратор;  
           в) захисне взуття, лопата, віник, захисні рукавиці;

   12. Яким вогнегасником можна загасити будь - яку пожежу ...

              а) порошковим;         б) водопінним;          в) газовим;












Немає коментарів:

Дописати коментар